آخرین اخبار
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
بازدید:۹۴۶
صد آنلاین | پلیس در تعقیب سارقان خشنی است که وارد خانه ها می شدند و افراد را با اسلحه تهدید می کردند تا نقشه سرقت هایشان را عملی کنند.
کد خبر : ۵۰۷۲۳

به گزارش صد آنلاین ، چند روز قبل مردی با پلیس تماس گرفت و گفت دزدان مسلح قصد ورود به خانه اش را دارند. وی توضیح داد: من در یک خانه ویلایی حوالی میدان نوبنیاد زندگی می کنم. دقایقی قبل زنگ خانه ام به صدا در آمد و من مقابل در ورودی رفتم. با احتیاط در را باز کردم و مقابلم چند مرد جوان را دیدم که نقاب به چهره داشتند و در دستانشان کلت کمری و چاقو بود. من پیش از اینکه آنها اقدامی انجام دهند، در را بستم. هرچند آنها تلاش کردند که وارد خانه شوند و حتی مرا تهدید به قتل کردند اما من با اقدام موقع مانع نقشه آنها شدم. حالا هم فکر می کنم پشت در هستند.

 

 

 

 


پس از این تماس، کارآگاهان پلیس خود را به محل حادثه رسیدند اما دزدان مسلح که از ورود به خانه نا امید شده بودند پیش از رسیدن ماموران فرار کرده بودند.

۴ ساعت بعد

درحالیکه تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شده بود، چهار ساعت بعد گزارش سرقت خشن به پلیس اعلام شد. مردی جوان با ۱۱۰ تماس گرفت و گفت سارقانی که صورت هایشان را پوشانده و مسلح بودند با زور و تهدید وارد خانه اش شده و اموال با ارزش را به سرقت برده اند. وی توضیح داد: او گفت: خانه ام در خیابان ولیعصر حوالی تجریش است که ساعتی قبل زنگ خانه ام به صدا در آمد. مردی که چهره اش در تصویر آیفون مشخص نبود به من گفت همسایه مان است و مشکلی برای ساختمان برایش پیش آمده است.

به مقابل در رفتم اما به جای مرد همسایه، چهار مرد غریبه را دیدم که صورت هایشان را پوشانده و مسلح بودند. یکی از آنها اسلحه اش را روی سرم گذاشت و بعد هر ۴ نفر با تهدید وارد خانه ام شدند. آنها دست وپایمان را بستند، چاقو و اسلحه را روی پهلو و سرمان قرار دادند و تهدید کردند که اگر حرفی بزنیم ما را به قتل می رسانند.

آنها با تهدید حدود ۱۰ میلیارد تومان اموال با ارزش را سرقت کرده و گریختند.

تحقیقات و بازبینی دوربین های مداربستهنشان می دهد که سارقان دو خانه ویلایی، یکی بودند و چون موفق به سرقت اول نشدند، به سراغ دومین خانه رفتند و نقشه سرقت را عملی کردند.  

با توجه به سرنخ های به دست آمده، تحقیقات برای دستگیری مردان نقاب دار از سوی کارآگاهان پلیس ادامه دارد.

 

4461/ی

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها